Nattblogg

Hey you :)

Förlåt för alla konstiga inlägg som ni inte fattar något av, men jag kände att jag var tvungen att skriva av mig lite.
Nu är klockan 02.32 och jag och Bellsi ligger i sängen och knullar. Ett skämt å-sido :)
Nej, men min polare sover typ och jag sitter och är på bra hummör på la msn =D
nu är jag liksom fast i dig igen.
Min lilla drog <3 :)

Ojj, nu vakna Bella
Bella : min mage kurrar!!
Jag : JAAAA Min med :'(
bella: hm, drygt att gp upp
jag : aa, en frasse-burgare skulle sitta fint nu :)

hahahaha så kul när vi va på frasses för typ en vecka sen, så satt vi där med två fulla killar (vi kände dom inte, men dom satte sig iaf med oss "

den ena killen:  Alla barnen använde kondom, utom Lasse, för han använde en frasse-kasse!!" '
HAAHHAHAHA fattar ni vad vi garva då :'D Shit vilken kille :')))

hihi , men nu ska vi äta macka, sen blir det natti, eller msn med min kärlek :)



puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0