Ny dag, nya tag

Japp, det kör vi på idag...
Allt bra med er då?

Själv vaknade man typ 11, då var Bella redan vaken :)
hihi hon har inte haft nått täcke i natt... för det har jag haft (a)

Just nu sitter jag på balkongen med datan, supermys!
bara så ni vet så rostar grannen mackor.... det känner man på lukten =)

Annars så sitter jag mest inne på msn och ber alla skicka låtar tihi.
Har ju typ inget på datan haha ! :)
Men nu sååå !
Hittade typ en kille som har världens bästa musiksmak :)

Juste det.

Igår snackade jag också med en rulig människa på msn.


åh så mys vi hade :)

Annars så sitter jag här i mina lover-jeans och ska läsa " hänt bild" omg lätt bästa tidningen tihi.

Damn hot på morgonen right ? nooot :D

Det här är mer eller mindre mitt liv just nu :)
Jag vill aldrig ta av mig dom hihi! 
dom ligger på tre-delad första plats nu!
1. Brocke
1.*****
1jeansen

Brocke pluppade upp på stolt första plats igår alltså hihi! :D
Justdet, vi vann en chabrak (frågebecken på stavning HAHA)  och ett täcke :D
mmm, love att vinna täcken =)

Vi hörs om en liten stund igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0