på tåget

Hej !
Nu sitter jag här på tåget som rena rama mayhem! En ica påse, en dator, pratar i mobilen och med en hund haha.
Observera att Mollie började skälla nyss också hehe, dåligt pinsamt.
Världens bästa mormor kommer iaf och hämtar mig på stationen.

Sen ska jag bara hem och hämta lite saker så ska jag till Bella och hennes pojkis och fixa mig =)
Sen blire blir det PARTY hos Linnea :D ohyes motherfucker!

haha, ni har märkt att jag är på festhumör idag va... ?

åh nu betalade jag nyss till en überhet tågchafför!
Fan amanda sådär får du inte säga.

Jaja, vi får se om de blir nå mer inlägg ikväll eller om det blir ett nattinlägg när jag kommer hem kanske.. ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0