valbo nästa!

Hej igen!
Har hunnit fixa lite med bloggen nu iaf, men jag är låååångt ifrån klar, men det får jag fixa i kväll... allt med design osv.
Nu ska jag iaf åka till valbo med mami ocj papi och kolla på dator.
En laptop ohyes!
Jag får ju lön i morgon! GUUUUUUD SÅ NICE!
jag har sommarjobbat på hansens caffé och bageri i sandviken och det var faktiskt rätt kul :)
Jag har lärt mig en massa! bland annat att göra världens godaste latte!
Om ni är på nått caffé någon gång så måste ni fråga om dom har vanilj-latte.
Det är så sjuuukt gott så du anar inte:)

Men nog pratat om latte, nu ska vi åka och kolla på dator, så ska jag köpa den i morgon! :)
Ska äver ta kort på mitt kontoutdrag, förstora det och göra en tavla av det och minnas att jag en gång i tiden haft sådär mycket pengar på mitt konto!!!!
okej, där överdrev jag haha!

Men nu måste jag kuta, mami ropar!
Ha det så bra  gullungar :)<3

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Tack, va gulligt av dig! :D

2009-07-23 @ 16:33:43
URL: http://linnlowes.com
Postat av: isabelle

sv: tack så mycket! jätte gulligt :D

2009-07-23 @ 16:38:12
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0