Välkommen :)

Hej... igen :D
Jag slutade blogga för ett tag sedan, men nu känner jag att jag måste ha någonstans att skriva av mig, och om jag ska va ärlig så ångrade jag mig som satan direkt efter jag hade tagit bort bloggen...
Men anledningen till att jag tog bort den var för att det var massa fjortisar från skolan som började läsa den... hmm, pallar inte med dom bara  :) .
Aja, nu är jag tillbaka igen! back on track så att säga :)

Och för er som undrar så hette jag på min förrförra blogg också "findmeout" och efter det "ilovemybigego", men det namnet gillade jag verkligen inte, så det fick bli findmeout igen :D

Och för er som inte vet vem jag är så kan jag ju börja med att säga att jag heter Amanda och är 16 år ... snart (a) .
Jag har en häst  som heter Brocke, brockowich,hamburger,brocco,broccoli... ah ni fattar... Garth Brooks egentligen då :)
Jag kommer inte skriva om hästar mycket alls i bloggen, så det är inte direkt någon "hästblogg", utan mer en blogg om mitt liv, vad jag gör på vardagarna, vad jag shoppar osv.

Men just nu ser bloggen förjävlig ut, så jag måste börja ta itu med den först av allt, innan jag börjar skriva allderles för mycket hehe.

Men vi hörs lite senare!
designadinblogg -----> NEXT

haha!
pussilis :)


Kommentarer
Postat av: bbellaiz

Är det ditt riktiga hår? Isf vill jag bara säga att det är GRYMT fint! :)

2009-07-23 @ 13:14:53
URL: http://bbellaiz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Välkommen :)

2009-07-23 @ 13:56:00
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0