3 timmars rast.....

Tjenna!
Nu sitter jag i Bellas säng i hennes rum som det förövrigt ser FÖRJÄÄÄVLIGT UT I !
nej ja skojja bara......

Men nu har vi iaf rast  i tre timmar, eller ah 2 timmar kvar nu hehe :p
Klockan 5 ska vi vara tillbaka i skolan igen och vi kommer börja med att få mat! Gott som satan de :)

Vi cyklade hem i ösregn, supermys... NOT.
haha juste, träffade jonas i skolan idag också (ja, vi går i samma skola, men träffas inte så ofta eftersom han går TPS och är i en heeelt annan byggnad... ) så jag frågade om han skulle på öpppet hus och hjälpa till där.
För vi får ju faktiskt en ledig dag, så jag var ju nästan säker på att han skulle göra det.

Jag - Ska du hjälpa till på öppet hus ?
Han - haha, nej  är du toki!
Jag - Vadårå ? 0o , du får ju fan en ledig dag puucko :D
han - LEDIG???!?!?!? VAAA VI FÅR EN JÄVLA BIOBILJETT!!

HAHAHAHHA!!

jaja, alla har ju inte lika snälla lärare som vi, eller alla lärare har ju inte lika snälla elever som vi kanske man ska säga ;) mihhii


Jaja, nu kommer lite bilder bara från bellas data wihu  =)

valborg...



bus med brocko :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0