ATTJOOO

När febran försvann... Kom nysarna och snoret. Mys.
Jag var iaf i skolan i dag, men de va jobbigt, och ja höll på att nysa sönder. Jag fick inte heller ta svinsprutan eftersom jag var sjuk, så jag får väl åka till centralen och ta de antar jag..

Jag var till Jonas igår iaf, väldigt mysigt (a).
Vi gjorde inte så mycket.. som vanligt haha! Vi låg mest och mös :)
Nussu var med han också, så söt hihi!

Nussuuu, han va inge sugen på att va med på bild :(

Och den här helgen kommer ju bli så kul också ._. För jonas åker på lan från i dag till söndag, så igår när vi skulle säga hejdå skämtade vi " haha jamen vi hörs på måndag då!"
haha, åh jag kommer sitta och dampa på han på msn :( 

Jaja, nu ska jag gå vi hörs sen pusssn  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0