Bildbomb från sthlm del 1

Chachaaa
Bildbomd med bilder från mobilen nu :)





Haha, lite tråkit i bilen ... ? ;)

När vi hade kommit hem från en shoppingdag i sthlm  :)

Den nya tröjan, Love it! ♥

På hotellet, skulle precis bada i värsta high tec duschen haha :'o


mina söta farmor-tofflor som man fick där! som jag även smuggla hem haha  :D

En trött amanda på morgonen på väg till the globe  :D

Mellanmål, baguette och red bull! När livet är som bäst =)


En trött amanda som skulle åka hem!
Vi stannade på första bästa donken på väg hem och tydligen var vi inte dom enda som var hungriga efter globen.
Det var skitmycket folk och det var två personer som jobbade, varav den som jobbade i kassan hade målat ansiktet som en tiger....

Jaja, gott med mat iaf :)
Vi kom hem ungefär 1, så det blev en låång dag igår haha :)
Snart kommer det mer bilder, från systemen, men jag måste ladda den lite, så ska jag köra in bilderna i datan, så ja, det kommer komma mycket mycket bilder idag, men det gillar ni väl ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0