Chillidilla lite

Tjenna Bloggön :)
Idag ska jag bara vara hemma och chilla lite!

Har iaf städat klart nu, skönt! Det såg ut som andra världskriget hade utspelat sig i mitt rum... ungefär.
Nu sitter jag här, med datan på bordet , som i vanliga fall brukar ligga i sängen eftersom jag alltid har så mycket saker på bordet.., och en cola här brevid mig. Åh mums!

I fredags var det kul... Tror jag hehe.... Var med några kompisar, sen satte en kompis mig på bussen till Andersberg, så stod Jonas där när jag kom, så då gick vi hem till han och...sov... ;) 

Snart är det iaf mat! Jag som bestämt maten, kyckling i lergryta! MUMMA! 
Så gott!  

Jaja, snart mat, sen ut och rida, sen ska jag duscha och fräsha till mig lite haha! 


 
haha usch, jag har inte ens borstat håret :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0