dagens WATTAFAKKK

Ni vet låten Tik tok som verkligen blivit en SUPERSUCCÉ nu. NU.NU.
Liksom NU började folk lyssna på den.....

"Amanda, du har väl hört NYA låten Tik tok ?? :D:D:D:D !!!!!"

VADÅ NYA???
Den är allt annat än ny!
De där är en låt som jag redan lyssnat sönder och dumpat!

Åh vad sur jag  blir på alla människor som är så efter!

För typ 3 månader sen hade bella en brakfest, ni vet?
Då hade vi med den låten.........
3 MÅNADER SEN? FATTAR NI ? 3 MÅNADER ?
NI SOM BÖRJAT LYSSNA PÅ DEN NU LIGGER ALLTSÅ 3 MÅNADER EFTER!!!!!
Ni får verkligen kämpa för att komma ikapp lite!
KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA!!!!


Nu måste jag ta en varmdusch och lugna ner mig lite känner jag. Heipa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0