Det visste ni kanske inte om mig...

* Jag älskar att fula mig ! Det kanske ni har märkt på cambilderna HAHA!
Lika i skolan också. Då kan jag och Elina bara stå som två cpn " ÖHHHH, IEEEI,UUUHHHH," ja, massa låten samtidigt som vi ser ut som hej kom och hjälp mig.

* Jag är beroende av musik.
Jag lyssnar på musik JÄMT.Och min musiksmak är så jäkla bred. Gillar i stort sätt vad som helst :)
Just nu : Telephone - Lady Gaga & Beyoncé :)

* Jag älskar tjejer i kort hår!
Åhhhh, de är så jävla snyggt!! :D
Om jag hade haft kort, så hade jag snaggat på sidorna och långt i bak, Bella, du vet som den där tjejen på Carlings i Sthlm i somras ? sååå :D

*
Jag älskar sommar-fräknar!
Hur fint är inte det ? Brunt ansikte, små fräknar och bara lite mascara, mmmmmmm fint dä!

* Jag tycker att rött hår är typ det snyggaste som finns :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0