Feel better :)

Tjennnnnnnnnnnna bloggön :)

Känner mig faktiskt LIIIIIIIIIIIIITE bättre idag. Eller inte så mycket bättre, men jag har ingen feber iaf. Men jag känner mig som en flodhäst.. Kan liksom inte ens knäppa av mig bhn själv :'o

Aja, I morron ska ja va liite friskare, för då SKA jag vara med jooonas. Jag SKA det. Förrst skulle vi va med varan förra veckan, men då var han sjuk. Sen skulle vi varit med varan i går men då blev ju jag sjuk... Det går bra för oss haha :p

Just nu äre nog mest ryggen som gör så förjääävla ont :'(

Aja, jag får se om jag går till skolan i morron.. Men på Fredag måste jag iaf dit och ta svinsprutan :)

Ne, nu ska jag lägga mig och kolla på film höhö .
Hörs då

Jag o mollso <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0