Fick inte ta någon spruta ;(

Fick inte ta någon spruta idag, eftersom jag har varit sjuk i helgen och är fortfarande krasslig.
Ska nog ta den på onsdag, för då ska jonas också ta, så slipper jag gå dit med en annan klass där ja inte känner nån :p

Dagen har varit lugn annars, vi hade håltimme i två timmar efter att vi hade tagit spruta, så då gick jag och bella ner på stan, så köpte jag en tröja, sen drog vi på donken ofc ;)

Nu när jag kan ansluta mobilen i datan, så kommer jag ta massa bilder på dagarna från skolan som jag kan lägga upp sen på bloggen :)

Här är iaf lite bilder från dagen..


för aslänge sen vare nån som fråga om ja inte kunde lägga ut bild när ja hade kockkläder på mig, så jomen visst!
DAMN YOU'RE SO SEXY BITCH!
hahahaa :'D
Observera att det inte är någon rist för boobs flashning ;)

the sexy bralls en de sexy shoes ;)

tröjan från Carlings :)  snygg va ? ;)

Sådär känner jag nu.
Ska sova, innan mina bihålor exploderar.
Hörs lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0