Gästbloggning på G !

men tjenatjena mittbena :)

nu äntligen, det vi alla har väntat på, ett inlägg från självaste sillfia ;)
det har snackats nå grymt om mig på bloggen därför tänkte vi att jag skulle gästblogga lite.
idag är det lördag, den satt fint vill jag lova, däremot vaknade man upp med feber (ja, även issa kan göra det!..)

Först tänkte jag dra igång med lite tips.
EN SJUKT BRA FILM! this is it med michael jackson, åh herre min gud och skapare vilken bra film, inte alls min musikstil eller idol eller något. men efter den där filmen då blev han absolut min idol, sjukt bra, måste ses!
 
Och till er som känner er bleka och deprimerade av vädret, gå till ett solarium eller köp brun-utan-sol.
Dove summer glow, den är bäst, man har testat många men den slår alla med hästkrafter!

jaja, slut tjatat om tips, nu ska vi snacka redigt! jag och amanda går hotell och restaurang på polhem, bästa linjen! helt underbar klass och vi trivs som fisken i vattnet. Vi har en restaurang på Polhem "Andra våningen" dit ska ni gå om ni vill ha underbara förrätter, varmrätter och efterrättet, bara boka bord, det tycker jag ni ska göra :D thihi.
Fortsätt läsa amandas blogg! jag är tillbaka snart igen med fler tips och bilder, och vem vet?! videoinlägg, ni har ju sett ett när jag kastar läkerol i amandas mun men nu snackar jag andra småroliga filmer med oss i. 
Ska bara få med lilla auuuuandaauuanda! men jag tror hon gör allt för er bloggläsare.

Och juste! ni skulle bara veta hur underbar min amanda är! en vän för livet helt enkelt, det kan ni skriva upp!
Fick jag välja en människa som jag skulle få ha kvar här på jorden skulle jag välja henne! helt suverän den där gobiten :D puss på det.
men nu önskar jag er en fortsatt trevlig lördag, nu ska man på äventyr! vi höres och synes
HEIPPA!  ♥
från eran SILLFIA isabella :D tjarå 


Här är vi: vi var bra söta ellehur? ;o man blir ju för tårögd.


Där har ni henne! Eran sillfia, bra oseriöst och lite sånt :D

JAJAJA! ursäkta mitt TARZAN-vrål men jag var underbart glad, BRUUUDARNA!

Ja, här gick det vilt till, hela livet rasade ihop! jag och adnama på G! HAHA

Dom här små grabbarna sammanfattar allting, vilka dårar!
GREEN DAY FOR GOD SAKE, våra idoler! 

MEN HEJDÅ! nu äre dags att pysa iväg. pussN :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0