Gjort läsjournal i två timmar....

Hej, nu är det en väldigt trött Amanda som skriver.
Slutade skolan 9, det var ganska kul, eller ah de va kul om man hade haft en liiite mer arbetsvillig person att jobba med...

Jaja, sen när jag kom hem satte jag mig och skrev en läsjournal som ska va inlämnad i morgon.
Jag skrev rätt bra tror jag iaf... 2,5 sidor, haha det är typ rekord för en läsjournal made by myself  ;)

Knäppte lite kort i köket idag också, men eftersom inte internet på min data funkar (
jag använder mammas nu) så går det inte att lägga in bilderna, tyvärr...

Och om ni vela veta en sak så har min nagel gått av så de gör så jävla ont så jag tror jag kolar!!!!!!

Nei, nu ska jag gå och lägga mig, här blir inga barn gjorda. godnatt..

 

förresten... JAG HATAR TELIA MOBILT BREDBAND. så, då var det sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0