Hemma!

Hej hej bloggen!
Nu kommer ett jävligt snabbt inlägg för jag måste till skolan nu snart!

Jag har haft det helt underbart i sthlm. Shoppade inte så mycket kläder, för jag hittade faktiskt inget...
Köpte en tröja på carlings för 700 och en töj på punkshop för typ 65 kr eller nått hah :)

Hotellet var superfint verkligen! Så jävla lyxigt var det :)
Ett stooort vardagsrum, två sängar, två platt tv, ett stort badrum osv. Ja ni kan ju få se bilder sen, men just nu hinnre jag verkligen inte ladda upp nått.

Sen på söndagen var vi på sthlm horse show, och det var så himla kul! :D
Det var verkligen värt varenda liten krona.
Först hade vi höga platser som vi såg bra på, men sen bytte vi till A sektion som är lyx platser och jäklar vad nära vi kom =)

Det var verkligen grymt mycket folk också. Nästan 10 000 människor som man trängdes med haha.
Men du, nu hinner jag inte blogga nå mer, men jag bloggar när jag kommer hem haha. Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0