Kvällsmys :)

Hej allehopa! :)
Allt bra med er ? Med mig är det bara bra :) Saknar min lilla snuttejonas bara  :(
Ikväll har jag bara tagit det lugnt och myst vid tv'n :)

Var ut och red på Brocke också, men jääävlar vad pigg han va. Ibland finns det ingen gräns för honom. Som idag, han bara kutar och kutar tills det antingen kommer en bil eller att han ser något "spöke" i skogen som han blir rädd för och tvärnitar så jag sitter på trekvarten!
Jaja, jag tycker om min lilla nussepåni iaf! :)

Just nu sitter jag och dunkar Green Day (as always ...;))
Nu har bedövningen gått ur från där dom sydde idag, så det gör NÅGOT ont.
* När jag säger något menar jag att det gör så förj*vla ont så jag håller på att dör.*


Just det. Jag håller på att sluta svära haha! Jag vet, det låter galet, och det är det också haha! Jag är verkligen en riktig j*vel på att svära ska ni veta. Usch, inte snyggt, men aja.
Nu har man iaf fått på moppo av jonas för att jag tydligen svärde (okej, SVOR!!!) För mycket, så då ska jag iaf försöka sluta göra det. hehe, wish me good luck... För er som inte känner mig så svär jag verkligen hemskt mycket :'o
Och om jag gör illa mig kan det låta såhär åååååhhhhhhhhhh,helvetesjävlaskitfittamuttaååhhhbajssssshelvete!!!!! Eller så kan de bli en lite mildare som " kuken!"
Men nu är det slut på det vill jag lova!
Nu blir det "ROSTIGA JÄRNSPIKAR OCKSÅ!"
hahaha ...

Jaja, nog om det!
I morgon är det fredag, FEST!!!!! NOT.
Jag ska åka hem till Jonas och mysa sönder eftersom vi inte kommer kunna träffas något i helgen, för vi åker till stockholm och kollar på sthlm horse show.  Vi ska gå och kolla på söndagen, då det endast är hoppning.
Men vi åker till sthlm på lördag morgon, checkar in på kusinens hotell, sen blir det storshopping i sthlm på dagen och förmodligen äta god mat på någon resturang eller nått. Sen på söndagen ska vi på horse show. Faktiskt första gången vi är där, och jag ser fram emot det som satan! Det ska faktiskt bli riktigt kul :)

Hej och hå vilket långt inlägg det blev... Någon som läste allt..? haha, ne trodde väl inte de :)


MIN MÖSSA ÄR BORTA!!!! MÅSTE LETA. HEIDO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0