Lunch..

Tjennnna bloggen :)

Sitter nu och har lunch i skolan. Vi har en timmes lunch, sen engelska, sen slutar vi! :D
Riktigt skönt faktiskt.
Då ska jag åka direkt till statoil och hämta ut min nya mobil som har kommit idag på posten.

Sen efter det ska jag väl hemm och plippa lite med den, sen ska jag till jonas ikväll, mys! :)
Kommer säkert va jättetråkig mot jonas nu när jag har mobilen haha ,neeejjdåå .
Men det blir väl lite idol och sen lite filmmys :)

Vi började halv 9 i morse, så vem var inte uppe klockan sju då ?
Åh, jävlar vad trött jag var!
Sen har jag haft matte två lektioner i rad, lite sådär lagomt kul om ja får va ärlig.
Dock har ju den här dagen endå varit SJUKT mycket bättre än gårdagen. Jag menar, vilken dag är inte bättre än gårdagen ? haha jävla skitdag!

Dock mös jag och pappa till det rejält igår med massa poccorn, cola och donken!
haha, det är ju inte direkt varje dag mamma inte är hemma ?!


Jaja, nu ska jag fortsätta sitta här och loda :p
Vi hörs väl senare, så får vi se min mobil också! åhh jag är så pepp på att hämta mobilen!!!!!!!!!11111oneoneoneone.

Nej men nu ska jag gå, hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0