Nu: PACKA!

Sådär, kom precis hem från Jonas. Vi kollade på i Idol och lite sådär, mysmys!

Men nu måste jag verkligen packa! Har inte packat ett skit. Usch, sånt hatar jag :(

Och i morgon blir det till att gå upp tidigt också, KULKUL! Nej usch, det där med att gå upp tidigt är verkligen inte min grej ;o
Tur man har valt ett jobb med kvällstid hihi !

Jaja, halv 7 ringer min klocka och helt ärligt kommer jag inte ihåg sist jag gick upp så tidigt.. Frukost i bilen blir det iaf. Ska nog ta en lite tuppis i bilen också.
Men som sagt, datan följer inte med. Men sillen fixar de där, det vet jag  ;)

Jaja, ska packa nu, bloggar innan jag går och lägger mig också. Måste duscha och lite sådär också. Eller ah, jag får ju inte duscha, men jag måste tvätta håret iaf.

hörs snart, Pusseeeen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0