Skitdag. FORTSÄTTNING

Efter att ha ätit några couscous kulor till lunch, sätter man sig och ska göra världens fetaste prov, med en kurrande mage.

Provet var helt ok i svårhets grad, Dock tog jag det luuugnt i början.. Gjorde en fråga... kollade lite på ipoden...hmmm, vilken låt ska jag välja ? ... den? nej den får de bli.... fortsätter göra ett tal....

Plötsligt ropar läraren " nu har halva tiden gått!"

WHAAAT ??!?!??! nu måste hon skämta !
Man såg paniken i allas ögon. Jag kanske hade gjort 8 frågor, och de var mer eller mindre 30!
Ni känner paniken flöda va ?
Därefter satte jag på turbo och körde på som faan.
Jag gjorde det slarvigt, men jag gjorde alla frågor, sen gick jag tillbaka och finslipa lite.
Joråsåatte!

Det gick faktiskt rätt bra tror ja .
Får kanske g-vg nånstans där. Inte mer än vg tror jag.
Men jag är nöjd med det :)

Men nu åter till min SKITDAG!

Sen skulle jag cykla hem. Det ösregnade. Jag hade motvind. Sen när jag äntligen kom hem kom jag på att mamma inte var hemma och att jag skulle sköta hästarna, så jag åkte direkt till stallet och tog in två blötdjur till  hästar.

Sådär har min dag varit. Hur har eran dag varit då ?

Förresten, jag älskar blöta och lortiga täcken!

Nu ska jag sätta mig och äta poccorn! hörs då :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0