Slutat nu!

Hej hej!
Den här dagen har varit riktigt slapp haha!
Skönt det ibland också  :)
Vi började 9 (bara det är ju inte så skönt....) Sen så träffade jag Jonas i Aulan då, för alla ettor skulle få kolla på komiker haha, det var kul. Eller densista va ruggigt rolig iaf haha!

Sen stod jag med jonas i ungefär en timme och ghorde ingenting, sen så hade vi matte i en halvtimme sen lunch  :)
Efter det så gjorde jag engelskaprov och nu sitter jag här!

Sådär, då har ni hört min dag! :)
Senare ikväll åker jag till Jonas och myser :)
Just det... Sthlm i helgen, och jag kommer inte ta med mig  datorn...

Men jag ska nog årdna så sillen kan ta och blogga lite åt mig hehe...

Jaja, nu måste jag väl ta och börja pallra mig hemmåt ... ja jag sitter vid datan i skolan.. Heido hörs hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0