sorry...

Förlåt, men jag har haft mycket med skolan faktiskt...
Eller inte så mycket, men vi har haft kök, sen när jag har kommit hem har jag varit så död så jag bara lagt mig och sovit osv. Tänkte updatera i går, men då åkte jag till Jonas, sen hann jag inte.

Men idag kan jag updatera mycket, vi är ju lediga idag!
Vi skulle haft bara matte, men Johannnes fixade så vi fick va lediga då ist ;)

Så jag vaknade nyss, rätt tidigt för att va ledig faktiskt, men de va för att jag gick o la mig så tidigt igår. haha, jag sov nog klockan 12 haha!

Men, här kommer iaf lite bilder från köket (:
Det är lite svårt att ta kort i köket eftersom SolanNNnnNNnnnNN får damp när man har mobilen :)

Jaja, bilder var det!

Dom där gjorde jag, haha!
Först delade jag på kräftorna, sen blandade jag nå ost och creme fraiche (?) och hade på dom :)
Då såg dom ut som ovan, sen in i ugnen :)

Så där såg dom ut sen, de ser ut som nå skelet bara haha! Men jag smakade faktiskt, och de va faktiskt riktigt gott! Men de är klart, jag menar... De var ju trots allt Amanda Lindström som gjorde dom ;)

Bellas grupp som älskar att göra vaniljsås med solan! :)

Jag i morse, oh no, Amanda make a scandal......
Mobba inte mina extremt stora höfter :'o

För er som inte fatta nått med feta höfter :'o
haha dom är enorma ._.

Jag och Mollso nuuu, hihi söt hon är<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0