tupplur...?

Nu är jag äntligen hemma!
Gick ju hem, lite segt, men jag stannade på max, för Jonas var där och åt, så jag satt där med han ett tag, sen fortsatte jag gå hem.
Kallt som satan var det!

Och nu tänkte jag ta en tupplur. Men ursäkta, vem kom på det ordet ? 0o
Tupplur.
En Tupp och en lur ...?
jaja, nog om det!

Vi hörs lite senare :)

Just det!!
Jag ska inte rida idag och inte i helgen heller.
Det gör bästa Ina! Åh, jag är så glad att jag har henne, verkligen. Hon rider Brocke så himla bra! :)
Tack så jättemycket för det Ina! :)

Kommentarer
Postat av: Ina <3

Tack!!!!! (A) <3<3 BARA SÅ NI VET SÅ EE DE HÄR BÄSTA BLOGGEN !!!!!!!!! MED BÄSTA AMANDA!!!!!!!!! <3<3

2009-11-27 @ 18:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0