Vi alla prioriterar saker och ting olika!

Men jag prioriterar iaf helt klart skolan före bloggen. Jag tycker skolan är kul och jag vill få bra betyg. För första gången tycker jag verkligen skolan är kul. Jag vill gå till skolan, jag vill träffa klassen, jag vill ha lektioner, jag vill ha bra betyg.
Jag har faktiskt verkligen visat mycket bättre resultat det här året än i högstadiet. Jag har ju fan ett MVG i slutbetyg i hotellkunskap och i högstadiet fick jag aldrig ett mvg på ett prov ens haha :p  

Det är första gången i mitt liv som jag tycker skolan är kul. Kan ni fatta vilken tur jag har?!
I högstadiet var skolan verkligen en plåga för mig. Jag hade urkassa betyg (okej, inte urkassa, jag hade G i allt och ett vg.) och jag hatade klassen. Att ha en bra klass som man trivs med är A & O .
I våran förra klass (9 FUCKING A ) Var alla helt olika. Vi var två och två mer eller mindre i tre år óch jag verkligen vantrivdes i både skolan och klassen.
Nog pratat om 9a. Nu till det roliga.

Jag älskar verkligen våran klass! Jag kan inte trivas bättre. Det går inte en dag utan att hela klassen fått ett skrattanfall så alla får magknip haha!

Idag har vi haft kök hela dagen och det har varit så sjukt kul, verkligen!
Och det har varit stressigt som satan, för hon som jag skulle jobba med var sjuk, så jag fick jobba själv .
Men vet ni ?  Att jobba i stress är bland det roligaste som finns! Jag älskar utmaningar verkligen. Att stressa som fan och sedan verkligen hinna och lyckas. Den känslan är verkligen underbar.

Men nu till det som jag vela komma till.
Vissa dagar har vi det mycket i skolan. Men jag klagar inte. Men därför kommer bloggen komma efter lite.
Vissa dagar är lugna och då kommer jag försöka blogga så mycket jag kan, helt klart! Men vissa dagar går vi till sent på kvällarna om vi har någon beställning i köket, och då hinner jag verkligen inte blogga.
Kanske hinner blogga lite snabbt på lunchen i skolan, men det är verkligen inte samma sak.

Idag har jag inte hunnit updatera något eftersom vi har haft kök i skolan till 3, sen var det hem och plugga engelska eftersom jag har engelska prov i morgon...

I går var skolan rätt... ja vad ska man säga ..? Det blev inte så mycket gjort helt enkelt. Lärareb var sjuk, och vi skulle jobba själva, men vad blev det om inte klassikern hänga gubbe ?


I morgon kommer det tyvärr inte heller bli någon update eftersom vi har skola från 09.50 - 21.00. Ja, det låter hemskt haha jag vet, men jag klagar faktiskt inte.
Först har vi vanlig skoldag till halv 3, sen har vi två timmars rast till halv 5, sen är det öppet hus, så då ska vi vara i köket och kocka =)
Så nej, jag klagar verkligen inte, det är ju föfan det här jag kommer jobba med resten av livet !

Haha, Solan var så söt idag när jag och bella gick och hämtade förkläden, så följde hon med.
Och vi har ju Göran nu eftersom vi har varmkök och Solan har kallkök.

Solan - Åh, jag saknar ju er så mycket nu ja...
Vi - jaha, ja vi saknar dig också 
Solan - Ja ni vet, ni är ju klassens guldkorn ni!
Vi - Jasså, är vi ?:o 
Solan - Ja, det är klar, ni är så duktiga och jobbar på så bra! Jag kommer verkligen sakna att ha er i kallkök.
Vi - naaw.....
Solan - Ja, fler av er skulle det finnas av!

Åhh, hon är så söt! :)

Jaja, nu borde jag verkligen sova så jag orkar med morgondagen!
Men jag kanske hinner updatera något mer ikväll eller i morgon, vi får se helt enkelt :)

Jag laddade iaf upp bilderna från mobilen, så ja, här får ni lite bilder iaf =)

Mollso :)

Missy mus :D

Sötmärta låg och sov såhär sött nyss =D

Sötnussu i Lördags =)

Jag idag, bortse från att jag tittar på tok i kors haha ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0