Äntligen!

ÅHhh, äntligen har jag internet på min underbara lilla rasa söta gulliga tuttinuttiga dator!
Igår åkte jag ut till Expert och lämnade in mitt mobila bredband, eftersom de har fucka ur totalt.
Han på expert sa att det intenet som jag har (telia turbo) är det snabbaste, men just det där "turbo", den hastigheten går inte ens att köra i sverige .__.
och nu kommer min fråga,
VILKEN IQ-BEFRIAD MÄNNISKA ÄR DET SOM GÖR EN SAK SOM INTE ENS FUNKAR I LANDET ?!

aja, har fått tillbaka mitt internet nu och det funkar, en jävla turbo det här höhö.

Så nu kommer det förmobligen bli mer update med camen oså :D

Lite segt att jag var tvungen att ta bort allt på datan för att fixa till internet bara. Men nu sitter jag här och håller på att ladda ner lite nödvändigheter som msn, limewire, picasa, itunes osv ! :)

Nu är det duschen som kallar, sen blir det mer bloggning :)

är sjukt äcklig nu om ni vela veta :)



jag och bushunden :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0