Back on track...

Nu känns allt som vanligt igen...

Hej Bloggen :)
Updaterade inget mer igår eftersom det inte gick att ladda hem photoshop. SUCK!!!
Men men...

Idag har det nog varit världens tråkigaste dag. Det har ösregnat hela dagen.
Endå drog jag ut med pollen även fast mamma redan hade varit ut med honom.. Gud, hur duktig är inte jag då?!
Det blev dock bara lite barbacka på honom (:

Sen när jag kom hem duschade jag och sen gjorde jag ångbad för ansiktet.. Och hur skönt är inte det då ?!
Det är verkligen en riktig hiss!!!

Koka upp vatten och häll i en bunke. Luta sedan huvudet över så ångan fångar ansiktet. Lägg en handuk över skallen.
Jag får dock lite problem med andningen när man gör det där haha!
Det svider som satan att andas in ångan genom näsan haha och genom munnen får man typ kvälvnignar...
Jaja, det jag skulle komma fram till är att det är grymt bra! Det liksom öppnat porerna, så det är enkelt att klämma sen (:

Efter jag hade gjort det sminkade jag mig och fixade håret, plattade inte håret. Tycker om det när det är lite smålockigt. Eller jag fönade det först vanligt, sedan hade jag på en lockgrej på fönen (kan lägga upp en bild på den. Eller hur jag fixar mitt hår sedan )

Sminkningen körde jag lite annorlunda. Ingen foundation, utan först hade jag på en vanlig ansiktskräm och sen solpuder på det. (det gör att solpudret sitter bättre ) .
Sen körde jag även på lite ögonskugga...
jag som aldrig använder ögonskugga i vanliga fall..

Men det är grymt kul att mixrta lite själv sådär :)

om jag hinner imorgon kan jag visa hur jag gör när jag sminkar mig...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0