hej...

Förlåt för att jag inte updaterade något igår, men de var för att vi hade engelska prov så jag pluggade arslet av mig.... hahah eller inte...


Men iaf...
Nu har jag lunch... är inte ett dugg hungrig eftersom jag nyss åt frukost typ.
Kanske går och köper en cola sen haha ;D

Ska nog gå och köpa en cola sen ;)

Ikväll är det träning också, kulkul :) Får se om de blir markarbete för min del då eftersom vi gjorde en deal förra veckan .__.


haha gick just in på facebook och sökte på mitt namn och såg at det fanns över 500 Amanda Lindströmare hahahhaah!!!

nejfan snart kommer mamma så ska jag ha utv.samtal, KUL DE!!!
not...

Hörs ikväll eller när jag kommer hem! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0