Hissa & Dissa!

HISSA!

Dreads

Oh gaash, det är så gryymt snyggt!
Som ni vet Mariette i Idol?
Inte många som gillar det... MEn jag tycker om det :)

Bilden ovan är assnyggt :D

Måste dock säga att när det är fööör långt och trassligt är det inte snyggt...

Killar med piercingar...

Åhh, finns det nå snyggare än med killar med svart liiite längre hår som sticker ut från kepsen också har dom någon piercing i ansiktet ?
Typ i näsan, läppen eller ögonbrynet . Adnama dregglar då ..  Dock finns det inte sådanna killar i Gävle =(

Tattoos!

Jag tror vi vet att jag redan älskar tatueringar?!
Åhh, jag vill ha en NUNUNUUNUUNU!!
Direkt när jag blir 18 ska jag göra en. Jävlar vad snyggt.
Jag ska ha en nacken, en på underarmen, en bakom örat... hmmm sen får man fundera lite (a)
Dock har mormor sagt att jag inte får komma hem dit om jag tatuerar mig hahaha puss på dig mormor!


bilden är tuff ;)


DISSA!

Ginagiiiirls
Folk som handlar alla sina kläder från gina .__. Hur tråkiga får man bli ?

kan även passa på att dissa ginas webshop på samma gång då...

Folk som säger exakt vad dom tycker
Fyfan vad jag hatar det.
Folk som bara slänger ut sig massa komentarer om exakt vad som helst USCH!!!
dom som tex skulle kunna säga " gud vilken ful tröja du har."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0