låååång rast....

Hej allihopa *in a accent made by blondinbella*

Har just haft engelska och svenska.
Skulle ju hålla tal, så jag tänkte berätta om när jag var i Grekland med Helena och Johan, men precis innan jag skulle gå upp ändrade jag mig och berättade om när jag välte med båten i stugan för några år sedan.
Talet gick helt ok, fick G iaf ;]

Nu sitter jag och väntar på att mentorstiden ska börja om en timme... Lite segt sådär. Slutar sen iaf, men då ska man vänta i 20 min på att Jonas ska sluta :p
Det är liksom lite segt för vi har typ inte träffats sen söndags, och vi kommer typ inte kunna träffas förrän fredag....
Men men, det är ju så vissa veckor när man har mycket att göra i skolan osv.

Träning ikväll då iaf :)
Ska bli kul, kulare än förra veckan eftersom jag mådde så dåligt förra veckan.. Fast det kanske jag inte har berättat, men jag åt nästan ingenting, och gick ner 4-5 kg...
Var verkligen vrålhungrig, men sen när jag såg maten började jag bara må illa.
inte likt amanda.

Men, men, jag vet ju varför och det har inte ni med att göra, men nu har det löst sig och jag mår bra igen och jag äter som vanligt...
ska dock inte gå upp dom där kilona har jag bestämt ;]

Nu sitter bellla och jag 2 veter ifrån varandra och skriver med varandra på facebook haha. The geeks.

Då känner man ju att man lever iaf haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0