mmmmmmmmmm frukost

Godmorgon bloggen.
Mamma ringde och väckte mig i morse.
Förstod att det var någon som skulle ringa och väcka mig, det är det alltid.
Jag fattar inte hur dom INTE kan ha lärt sig att jag sover minst till 12 .__.
Får nå fel när folk ska hålla på och ringa och väcka mig jämt!
I morgon ska jag dra ut batterierna på telefonen så ingen kan väcka mig .
Fan vilket dåligt humör jag är ´på.
Men det är jag alltid på morgonen när jag blir väckt.

Nu ska jag göra världens godaste frukost...
Sen kunde inte Nellie komma och rida idag heller,så jag ska väl ut o göra de också...

Aja, jag är inte på världens bästa humör haha. Återkommer när jag blivit glad igen... förmodligen efter jag har käkat, brukar va så .

Hörs då .
förresten, jag har namnsdag idag.

<--- jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0