Musiic

Damn nu finns det mycket bra musik alltsååå!! :D

Laddade in massa nytt på ipoden igår. 
 
Whatcha say - Jason Derulo
Bad romance - Lady Gaga
Replay - IYAZ
Now you see it - Pitbull
Face drop - Sean Kingston
Dear Maria Count me in - All time low
A party song - All time low
Morning after dark - Timbaland
SOS- Jordin sparks

Det där är mina favoritlåtar just nu. Jag är helt jävla körd på " Whatcha say", grym låt!

Blev så sur igår, för jag var på bästa blogghumöret, men dde gick inte att logga in bella 00.00 - 04.00 -.- Liite segt när man verkligen vill.. Men aja.

Vaknade iaf nyss, skönt att sova ut!
Och i övermorgon fyller jag år tihihihihi (a).

Förresten, visst är de en sak som är sjuk......
Jag har Telia mobila bredband som förövrigt funkar skit. Men jag betalar iaf så jag ska kunna surfa hur mycket jag víll. Trodde jag ja.  Fick ett meddelande (HAHA!) av telia där dom skrev att jag surfade för mycket, och att dom skulle sänka hastigheten HAHAHHA!

Ett gott skratt fick man då sig iaf, hahaha. Nej nu ska jag äta frukost, sen ringa sillen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0