När livet är som bäst!

Åh, gud vad jag älskar livet right now.

*Duschat
*Rakat benen m.m (a)
*Smörjt in mig med brun-utan-sol
*Haft i inpackning i håret
* manikyr och pedikyr (klippt & målat naglarna)
*haft ångbad i ansiktet och smörjt in ansiktet med återfuktande kräm
*Borstat tänderna och krypit ner i sängen med sture och datan!

Nu känner jag att jag lever!
Jag är så grymt fresch nu.
Håller även på att ladda hem lite nya låtar till ipoden, så man kan riktigt rocka loss i morgon när jag cyklar till skolan :)

Jag funderar på om jag ska börja träna igen. Dock inte friskis och svettis, utan gym (: Eller kötta lite armmuskler och magmuskler kanske ;] ni vet adnama har ju börjat kallas biffen mohaha ;)

Nej nu ska fortsätta njuta av livet och mysa med sture  (:


Jag & mollis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0