Inlägget som aldrig kom in

klockan är  tre och jag är sjukt pigg.

Jag har blivit dissad en efter en på msn

Linnea
Shniar
Anton
Rillo
Viktor
Lenny
Sillfia
Jonas

Jonas har just lämnat mig ensam kvar här på msn...
Nejdå, en tapper "msnare" kvar med mig. BJÖRKO!

Fast just nu är han på toa och skiter haha .

Men jag är glad endå, för jag har precis laddat in ny musik på ipoden.
Love it!

Jag får se vad morgondagen har att erbjuda.
Men det blir förmodligen sillfia!

haha, kan även passa på och säga varför jag kallar henne för sillfia!

I tisdags när vi var i köket stod bella och gjorde inlagd sill (eller något liknande...)
Också när hon står vid micron ropar solan, våran lärare som är rätt gammal och väääldigt tuttinuttig. Hon är en riktig dra-i-kinden-farmor.
Hon har faktiskt dragit i kinden på mig och joel och sagt " AAAAAAAAAAAAAAWWWWWWW ni är så söta mina gullungar!!".

IAF, när bella står vid  micron hör man solan ropar
" HOHO, SILLFIA!!! "

hahahahahhhahahaha jag och joel stod bara och asgarvade hahahahha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0