Rolig dag i skolan! =D

Hej!
Förlåt för att jag inte hunnit updaterat något idag, men jag har verkligen haft fullt upp!!

Först så gick jag i skolan från halv 9 till halv 5, men jag klagar verkligen inte eftersom vi hade kök hela dagen, vilket är sjukt kul!!

Idag öppnade vi även restaurangen vi har där på skolan och vi tog emot gäster osv.
Just nu har min klass (1a) kallkök och den andra klassen (1b) varmkök, sen skiftar vi efter typ... 2 veckor :)
Min grupp som bestod av 4 personer skulle ta hant om desserterna, grymt kul och gott, tihi!

Sen delade vi i gruppen in oss två och två, så jag och Joel gjorde Hallonmousse och lite annat smått och gott :) Grymma var vi (h)

Åh det är så grymt kul att vara i köket så ni anar inte!! Varenda minut är älskvärd :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0