Ruggit pepp!

FAAAN VA PEPP JAG ÄR TILLS I MORGON!!
Nästan mer pepp tills i morgon än min födelsedag.

Sillen och jag har varit på stan nu ett bra tag, det var riktigt mysigt.
Vi gick mest runt och kikade i  lite affärer, sen gick vi och fikade.
Bell köpte en mössa också :) mikket mikket snikk!

Sen åkte vi till en affär där dom har massa pysselsaker, så köpte vi läderband och massa annat pyssel, så ska vi göra armband och sånt där i morron!! så jääävla kul =D
Bella kommer till mig vid 12 så de blir väl till att gå upp halv 12 då .__.

Fan va mysigt! Kommer sitta vid bordet och pyssla och ha på spotify och åååhhh jag är så pepp :D

Nu ska jag gå och borsta brocke, lite mindre pepp på det faktiskt .__.

Aja, hörs sen, pusseeeen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0