svar till sofia :):)

"sofia om haha:
din äckliga fjortis, har alltid hatat dig ville bara säga det. och va inte så jävla fejk, du är så ful.
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 84.23.153.16 "


Öh vänta, måste bara anteckna det här...
Sådär, nu har jag skrivit upp det här på en liten lapp som jag så fint viker och lägger ner i byxfickan, så jag kan kolla på den lite då och då  :)

hahaha nerå men seriöst :'D
Jag bryr mig inte ett skit om du tycker att jag är ful, eller om du hatar mig, det stärker bara mitt självförtroende eftersom anledningen måste vara avundsjuka  :)
Därimot tycker jag lite synd om dig... Eftersom du verkar gå runt och irritera dig på mig.. hmm hur ska vi lösa det här då ?  Inte vill jag att stackars dig ska gå runt och va irriterad på mig...

Men du kan ju adda mig på msn om du vill att vi ska snacka om hur vi ska lösa ditt enorma problem och försöka stärka ditt självförtroende lite...
Fast det här kanske är ditt sätt att stärka ditt egna självförtroende...
Genom att "trycka ner" andra ...
Lite tråkigt sådär...

men om de är nå mer du vill ha sagt kan du ju adda mig på msn, [email protected]

puss påra stumpan, och hoppas det här har hjälpt dig att stärka ditt egna självförtroende :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0