Time for sleep

Nu ska jag sova. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt ännu en gång för att jag itne kunnat updaterat så mycket, men det har varit så grymt mycket strul med bloggen idag... Det har inte funkat att ladda upp design osv, men det där får duga än så länge! :) Tyckte det passade med mörk design nu när vi går mot mörkare tider... :) Nu ligger min lilla snutte och soover här brevid mig hihi, så söt! japp, nu snackar vi sillfia :D 05.30 kommer mamma och pappa komma in och sjunga för mig i morgon . HALLELUJAH!!!!! kommer va död firre då. Men dom börjar jobba så tidigt, och jag vill ju självklart att dom kommer och sjunger. Man vill ju inte direkt att som kommer ringa sen under dagen och gratulera mig haha . Kommer nog vara död som en slakt i morgon, men de gööör inge (a' Har ju bara önskat mig pengar till en ny mobil, så de är väl inte så svårt att lista ut vad man får... Men nu är klockan snaart 3 och det är time for sleep. Vi hörs i morgon, pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0