Update hos mormor!

Hej allihopa!
Förlåt för dålig updatering,  men jag gick i skolan till halv fem .__.

Men nu sitter jag iaf hos mormor, ska sova här i natt eftersom dom ska komma och borra hos oss i morgon bitti och jag har sovmorgon he he.
Hade faktiskt ingen lust att bli väckt.Plus att dom ska borra allderles utanför mitt fönster, 120  meter. Dom har kommit 7 meter nu, hehe bra där ..

Sen hade jag heller ingen lust att sova med spöken..........................

Har precis duscat och medans mormor och morfar sitter och kollar på PLUS så sitter jag här haha.
Är faktiskt inte så sugen på pensionär-tv =D


Snart ska jag sova tror jag haha! Hörs i morgon med förhoppningsvis bättre update!

I miss the summer...
Lingbo i somras...
Ni som känner igen bilden kommer kanske ihåg att jag satt där på bryggan och bloggade, sjukt mysit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra fredag ;D

2009-10-16 @ 14:31:05
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0