världens tråkigaste lördag ?

ÅH Gud vilken tråkig lördag!!!

Jag håller iaf på att ladda hem photoshop nu så ska jag sitta och redigera lite bilder :D det är så mysit ibland när man har tråkigt (:
Ni får se bilder sen, men de tar sån jävla lång tid att ladda hem xD

Hade det förut, men datan krasha och det försvann .__.

Annars har jag inte gjort nått idag, suttit vid två datorer samtidigt, den ena msn och internet, och den andra har jag suttit och zappat mellan att spela biljard och harpan. Shit vilket roligt liv jag har haft idag.
Åkte till donken också. Två cheeseburgare, en cola och en glass. Nyttigt värre.
Men jag åt inget förra veckan för jag mådde så urkasst...
Gick ner 4 kg på 3 dagar osv. Mina jeans satt inte ens kvar på höfterna höhö...

Aja, nu ska jag fortsätta med mitt dö-intressanta liv som består av spotify, msn och biljard på datan, medans jag väntar på att photoshop blir klart  .

Hörs då .

ond pict :'D  kort hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0