fFFeEEEEEeeEzZZZZzzTtThHhH

Tjaa,
Jag vet, jag suger på att blogga ...

Igår var det fest hos bella, askul haha!
Började förfesta lite innan alla kom, sen var de full rulle, typ 35 pers i en trea HEHE .
Dock var festen slut 11 pga.  att grannarna ringde sikuritas -.-
Lite liv var det på oss allt haha.

Först var det Jag, Bella, Jullan & Bellan. Sedan gick vi och mötte folk mest hela tiden.
Sen var festen ruggit kul. Jonas var där med, mys :)

Sen typ kl 11 var festen slut eftersom sikuritas och skit kom.... Men då var vi endå så jävla trötta, så vi drog hem till han och sov, tihi :)

Sen typ kl 8 vaknade vi haha! Fast låg kvar i sängen till typ 12 mohaha .
Då drog jag till bella och hjälpte till att städa, shiiit så där såg ut -.-
Juice på taket, jäger på tapeten vilket inte går att få bort, spya på balkongen + bellas rum, klet på golvet, glas på balkongen osv osv...

Tyvärr togs det inga bilder. Där i mot var det någon som tog 200 kr av bella -.-


Nu sitter jag på mammas dator, med min dator bredvid, känner mig som ett ritkgit geek.

Specielt med chips och cola bredvid...
Ciaaaoo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0