gamla bilder :')

Shu!

Eftersom jag sitter vid min förra dator nu (min dator vars mobila bredband inte funkar), och jävlar va mycket gamla bilder det finns här :D Massa minnen ....

jag, dagen efter sista april = adnama bakis.
Sista april var mysig. Andra gången jag träffade jonas typ...

Det berömda kukspelet enligt mig och bella. shit vilket rådamp vi fick på det...

Vi hittade en fluga som levde mellan de två glasrutorna... Vi blev ledsna när vi inte kunde hjälpa den:(

vi hade franska... Vilket vi verkligen sög på.

Jag vågade håret. Grymt fint :)

haha, skolans lunch sög ju :p " hej 4 cheeseburgare tack" eller "två av varje" som man också kan säga:')

Botten upp på nått konstigt språk... men vi säger det på varje fest " ADNAMA!!! DAL BASSO VERSO L'ALTO!!!"

gud sånt damp jag fick där... Om inte min påni hade rivit i omhoppningen hade jag vunnit med ca 4 sek -.-

Typ på försommaren nån gång :)

jak åkk min snikking esabolla!

Jag & Apollo myser på bryggan :)


jag & bejbi

fjoertiiizZ :ppPPPppPPPppPpppp

Jag och bella.... Bilden som ej bör visas... Vi var fulla som två jävla dårar.
På väg hem träffar vi jonas och hans kompisar. Så ja, första gången jag träffa jonas utanför skolan var just då. Jag var aspackad och han var nykter höhö .Yeeahhh bra Amanda. Han retar mig fortfarande för det där :(

Jag & El gartho <3 

Är hon världens sötaste ellerrR???? <3

naaaaaaawwwhhh (a'


nu ska jag sova, har sovmorgon till 10 i morgon. dåligt nice älläh :D 
sov gottt < 3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0