Home...

Tjaooo :)
Nu har jag kommit hem från skolan, satan vad trött jag har varit hela dagen >.<

Vi har haft en lektion idag, skönt va ? neeee, inte direkt dåå.

Den har hållit på från halv 10 till halv 3, KUL :)
Har suttit och sovit typ. Känns som att jag skulle lärt mig lika mycket om jag stannade hemma -.-

Jaja, i morgon har vi kök hela dagen DET ÄGER!!!
Sen att vi går till halv 5 äger inte lika mycket.

Ska iaf till jonas sen direkt efter skolan :)

Skulle varit till han idag med, men jag och mamma ska till Bella  och hennes mamma och snacka eftersom det blev så sjukt mycket grejer förstörda och stulna på festen...

Nu har bella även kommit på att sin kamera och ipod också är borta. åååhhh vad less jag blir.

Varför ska människor bara komma till fest och förstöra ???
Kan man inte gå på en fest utan att ta massa saker och sabba hela lägenheten eller ???
åh får damp...


haha hitta en gammal bild på mig när jag hade kort hår :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0