god morgon

God morgon :D
Det var länge sen...

På tävlingen i Delsbo gick det väl lite sådär...
Eller jag vann första klassen men sen lagklassen behöver vi inte snacka om ens. Fan vad dåligt det gick -.-
Han var verkligen superfin på framhoppningen och allt, men sen tog det så lång tid tills det var min tur, så han stod still i solen och var inge pepp alls.

Sen när det var min tur börjar haan fjanta med galloppen som han alltid gör när han är sur. Sen kommmer han i korsgallop in på första, river andra och tredje -.- då fick adnama damp:)
Nejdå, men han var duktig i första klassen iaf :)


Prisutdelningen :)



Laget :)
från vänster : Anton, Jag, Thomas, Sanna, Frida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0