Studiedag...

Shu bre!
Idag har vi haft studie dag, så därför sov jag hos jonas från igår till idag :)
Mysmys  <3

Först vaknade vi en gång och var aspigga, så då trodde man ju klockan var typ 9-10 eller nått. Men nejdå, klockan var 4 hahahah. Heysomnaomjatack!
Sen vaknade vi halv 8, aspigga haha. Nå fel på oss :p.

Vi gick tillbaka till Sörbyskolan för jonas hade inte lämnat tillbaka alla sina bäcker än hahaha smartoo xD.
Sen gick vi hem igen och kolla på tv... Eller ah, ja somna på jonas :')

Vad har mer hänt då...
juuusteeee!!!!!!
Kommer ni ihåg förra måndagen när jag satt och plugga från 1- 10 ?
Jag trodde jag inte skulle klara provet. Men jag fick MVG och alla RÄTT!!!
haha det har aldrig hänt förut tror ja :p
Jag är verkligen ett ig-barn, men nu jävlar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0