Tjauuu

Hellu :)

Bara så ni vet så kommer jag sluta att blogga sådär asmycket, eller ah, det kanske ni redan har märk höhö.

Igår var jag först i skolan. Åkte ner till stan på lunchem med mami och köpte en väska, assnygg från Adidas.
Sen efter skolan åkte jag hem och sen kom jonas :)
Sen hade vi typ mys hela kvällen och kollade på idol också hihi :)


Idag ska jag typ packa eftersom att det är tävling i morgon...
Sen kommer jonas :) hihi sällan vi är med varan då (a'
Nemen de blir väl typ myskväll ikväll igen då :)

Sen på söndag ska jag va med ISSA efter tävlingen. Vare sig hon vill eller inte. För nu har jag bestämmt det. puss på dig.


Adnama och Issa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0