American Nightmare

Jag är en sån som liksom byter vissa musikstilar hela tiden. Ibland är det bara Green day, ibland är det bara svensk hip hop, ibland kan jag spy när jag hör svensk hip hop, ibland är det bara RNB. Men just nu är det bara Eminem som gäller!

Köpte hans förra skiva - relapse.
Sjukt bra.
Nu har han kommit med en till!
American nightmare.
Ladda hem förfan! Sjukt bra verkligen :)

21 låtar är det med i den. Och det är verkligen 21 kanonlåtar!

Så det får väl bli dagens tips!
Bästa låten är helt klart "Jimmys Crack corn" :)

Jaja, nu ska jag snart gå och lägga mig och kolla på "you, me and Dupreé" på 6an om 25 min :D
Sov gott, så hörs vi så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0