det ska bli ändring :)

Jag vet att jag är dålig på att blogga, men de är för jag fortfarande inte tagit tummen ur röven och lämnat tillbaka mitt mobila bredband.
Men ska göra det i veckan, looovar :).

Skolan idag var inget annat än seg - en mattelektion, sen tre timmar med solan = Killing myself.
På tre timmar pratade vi om bröd.... och vi skrev en uppsats om pasta, haha!

I morgon har vi en heldag med solan...... skojsit VÄRRRE!

Åkte ner på stan idag med jonas och hämtade ut biljetterna till SnabbA Cash som vi ska se i morgon! Fifan vad jag ser fram emot det! :)
Måste köpa busskort också för fyfan vad man slösar pengar på buss. Till och från stan = 30 kr. Och att åka så varje dag håller ju liksom inte....

I morgon är det onsdag vilket innebär att jag ska till ungdomsmottagningen, sen träning på kvällen! =)
Längtar mest efter träningen faktiskt haha :( .

Jaja, nu måste man väl lägga sig och kolla lite paradise då! Det får man verkligen inte missa ;)

Vi hörs i morgon!


haha kan köra dagens citat nu på en gång också!

Killarna satt och snackade om vem som sprang fortast.
Rillo - Men ingen slår Joel!
Jag - jag springer fortare än Joel!
*det blir tyst ett tag.......*
Anton - Och dagens skämt sponsras av Amanda Lindström!

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0