god natt!

Jag är på absolut-no-sleep-humör, så jag har gått runt och städat lite i rummet, eller mest bara hängt in kläder som ligger på bordet in i garderoben!
En eloge till mig.

Jag har även kollat på " i taket lyser stjärnorna" Sjukt bra! Så sorlig :( började grina :( ...
Efter det kollade jag på andra avenyn som älskling och jag alltid kollar på haha! <3

Inte blev det någon träning i dag heller pga. oväder..
Kanske blir träning i morgon ist.
Måste iaf hoppa bana innan tävlingen på söndag eftersom vi inte gjort det på typ 3 veckor..........

Jaja, nu ligger jag och myser lite med Sturis!
Vet inte om jag har berättat det, men han ska få kattungar!
ja, alltså sture är en hona, men vi trodde de va en hane när vi köpte han/hon..
Men vi säger fortfarande "sture, han, gubben" osv. Vi hade ju förfan gjort det i typ ett år innan vi fick reda på att det var en hona haha!



Älsklings katten! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0