Godmorgon blablabla

God morgon bloggen.
haha, jag kan seriöst inte röra mig. Träningsverk i hela ryggen, revbenen, skulderbladet,armarna, ja allt!
Kan de vara bara för att vi spelade wii?
I så fall så skämms jag! Hur otränad får man bli  ?
"aj jag har träningsverk"
"vad har du gjort?"
"spelat tv spel"
ja oki. Nej. det är inte okej!
jag kan inte ens hosta för de gör så ont i revbenen !

Måste verkligen börja träna känner jag!
Typ friskis o svettis som ja körde förut, sjukt bra träning var det.
Men nu ska jag ju börja på boxning, så då blir det lite mycket med både gym och boxning. ( haha ja menar de är ju onödigt att träna förmycket! HAHA typiXZt mig :'D ) .

Jag laddade iaf hem photoshop igår, så de va ju skönt. Men man märker att man blitt lite dålig på de nu igen eftersom jag inte hållt på med det på kanZke ett år..
Men jag får väl börja träna lite nu igen då haha.

Jag ska iaf ut med hästen snart hade jag tänkt.. Men det snöar och det gör så sjukt ont i ögonen om det snöar när man rider. Tänk er tusen nålar i ögonen haha ..
Fast mamma sa att det skulle bli kallare mot kvällningen och att det var smartaRe att rida på förmiddagen, men ah får se. Jag drar iaf inte ut när det snöar!

Ikväll ska jag iaf träffa jonas också. Vi skulle träffats igår, men vi tog det idag ist för jag var så jävla trött.

Men nu ska jag sluta babbla om massa onödiga saker!
Vi hörs sen, pusSEn


jag och baby brocko<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0