Hemma nu.

Hej bloggen!
Förlåt för usel update, men jag har haft fullt upp verkligen.

Först drog  jag ut och red med brocko.
Eller vi kanske ska säga först att jag skulle ta in Brocko. Då stog han längs bort i hagen och tittade på mig .

först - brkockooooooooo
sen - BROCKE
när man börjar bli lite irriterad - BROCKE!!!!!
sen - MEN BROCKE! HIT!
sen, man börjar tröttna - GARTH BROOKS!!!!!!!!!!!!!!!!!
sen när man tröttnat totalt - MEN FETKNOPP STÅ KVAR DÄR DÅ!!!

haahahhaha!
Han är så dryg, för jämt ska han stå  längst bak i hagen och kolla på mig medans jag går och hämtar han haha!

Efter jag hade ridit åt jag, sen drog jag till jonas och mös :)
Spelade lite wii också haha, kommer ha ännu mer träningsverk i morron hoho!


jag och sötmollSO :)

Kommentarer
Postat av: Rosa

Sjukt irriterande när de står längst bort och inte kommer... Jag är ganska lycklig över att min duktiga, fina, väluppfostrade häst kommer när man ropar! :)

2010-01-10 @ 00:04:41
URL: http://enrosagnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0